آکادمی اصول و فنون مذاکره
آکادمی آموزش تحقیق ومشاوره اصول و فنون مذاکره اثربخش و ترفندها و تکنیک های مذاکره حرفه ای 
قالب وبلاگ
پيوندهای روزانه
لینک های مفید

دوره های تخصصی آموزشی مذاکره ی حرفه ای و اثربخش استاد علی خویه 09122991608

آکادمی مذاکره ایران برگزار می کند:

دوره های تخصصی آموزشی مذاکره ی حرفه ای و اثربخش استاد علی خویه

09122991608

Khooyeh@gmail.com

جهت مشاهده ی فهرست دوره ها اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

آکادمی مذاکره ایران افتتاح شد. Negotiation Academy

آکادمی اصول و فنون مذاکره افتتاح شد.

این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد.

هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند.

این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد

در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم. 

در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم.

برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید.

khooyeh@gmail.com

09122991608


معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه

مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی

ریاست انجمن مهندسی فروش ایران

مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی

اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش

مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی

مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور

مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور

مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور

عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش

مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران

راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه

مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور

مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما

دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان

بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

استاد علی خویه

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

زبان بدن در بازاریابی و افزاش فروش و جذب مشتریان بیشتر

بازاریابی مدرن و زبان بدن



آیا می‌دانید زبان بدن یکی از مهم‌ترین ارکان بازاریابی امروز است؟

 

اگر هنوز به زبان بدن فکر نکرده‌اید، بی‌تردید بازاریاب موفقی به حساب نمی‌آیید و از اصول مدرن بازاریابی بی‌خبر هستید. بازاریابی صرفا به صحبت‌کردن و قابلیت‌های گفت‌وگو با طرف مقابل بستگی ندارد. شما باید بتوانید بدن خود را نیز آموزش دهید و رفته‌رفته آن را به وسیله‌ای برای موفقیت بیشتر در بازاریابی تبدیل کنید. چه دوست داشته باشید، چه دوست نداشته باشید، چه این حرف‌ها را باور کنید، چه باور نکنید، زبان بدن بیشتر از صحبت و گفت‌وگو اثرگذار است. ما در این مقاله پنج اشتباه رایج بازاریاب‌ها را برایتان مطرح می‌کنیم. این اشتباهات همگی با زبان بدن مرتبط هستند و شما باید تا حد ممکن از ارتکاب آنها خودداری کنید.

(1) نگاه‌کردن به صفحه لپ‌تاپ: وقتی کسی با شما صحبت می‌کند، هرگز نباید به صفحه لپ‌تاپ یا مانیتور کامپیوتر نگاه کنید. نگاه‌کردن به لپ‌تاپ به این معناست که شما علاقه‌ای به صحبت‌های طرف مقابل ندارید. به زعم بسیاری از مدیران ارشد، نگاه‌کردن به لپ‌تاپ حتی می‌تواند به معنای تکبر و گستاخی نیز باشد.

(2) قلاب‌کردن دست‌ها و مالش آنها به یکدیگر: قلاب‌کردن دست‌ها حین گفت‌وگو به این معنا است که شما عصبی، مضطرب یا ناراحت هستید. مالیدن دست‌ها به یکدیگر نیز نشانه خوبی را به طرف مقابل ارسال نمی‌کند. وقتی دست‌هایتان را به یکدیگر مالش می‌دهید، انگار از عقد قرارداد و کسب پول مطمئن هستید. این عمل نیز گستاخانه و زشت است. چه بسا این رفتارها سبب فسخ قرارداد شوند.

(3) پوشیدن لباس‌های نامناسب: لباس‌ها همواره رابطه‌ای مهم با بدن‌ها دارند. برخی از لباس‌ها آدم را چاق و برخی آدم را لاغر نشان می‌دهند. بعضی از لباس‌ها آدم را متشخص و برخی آشفته نشان می‌دهند. هرگز یک لباس ثابت و مشخص برای بازاریابی وجود ندارد. نباید همواره لباس‌های رسمی و جدی پوشید. باید لباس مناسب را بسته به فضای بازاریابی و شرکت مقابل انتخاب کرد. لباس باید برازنده بدن شما باشد و تاثیرگذاری‌های بدن‌تان را به خوبی بروز دهد.

(4) نگاه‌کردن به ساعت: چه به ساعت مچی‌تان نگاه کنید، چه به ساعت روی دیوار نگاهی بیندازید و چه زیرچشمی به ساعت روی لپ‌تاپ نگاه کنید، در هر صورت اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید. نگاه به ساعت به این معنا است که شما کار مهمتری از این قرارداد دارید و قرارداد فعلی از اهمیت چندانی برای‌تان برخوردار نیست. شما با این کار به سادگی به طرف مقابل توهین کرده‌اید و او حق دارد که با شما قرارداد نبندد. نگاه‌کردن به ساعت سبب می‌شود طرف قرارداد خیلی زود شما را ترک کند. حتی شاید در آینده نیز آن شرکت قصد همکاری با شما را نداشته باشد

 (5) گرفتن بازوها: گرفتن بازوها با دست‌ها به این معنا است: گرفتن بازوی دست راست با دست چپ و گرفتن بازوی دست چپ با دست راست، به نحوی که دست‌هایتان به صورت ضربدری قرار می‌گیرند. هرگز بازوهایتان را با دست‌هایتان نگیرید. این عمل به این معنا است که طرف مقابل برای‌تان آزاردهنده و عذاب‌آور است. این ژست یعنی که شما خسته شده‌اید و حالتی تدافعی به خودتان گرفته‌اید. پس دست‌هایتان را همواره باز کنید و اجازه دهید که آزادانه عمل کنند.

می‌بینید که تقریبا همه اعضای بدن حرف می‌زنند. هر حرکتی معنای خاص خودش را دارد. پس در جهان کسب و کار شما یک یا دو دقیقه بیشتر فرصت ندارید. شاید در عرض یک دقیقه اشتباهی کوچک مرتکب شوید و همه چیز از دست برود. باید از پلک‌ها، نگاه‌ها، چشم‌ها، دست‌ها، بازوها، بدن‌ها، پاها، لب‌ها و همه اعضای بدن استفاده کنید. پس هرگز فراموش نکنید که شعار بازاریابی مدرن چنین است: بدن‌هایتان باید بتوانند تاثیر مناسبی روی طرف مقابل بگذارند.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

مترجم: سیمین راد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

زبان بدن فروشنده چه تاثیری دارد؟

یک بازاریاب و فروشنده حرفه‌ای، باید در درک زبان بدن (Body Language) و رفتار مشتری تبحر داشته باشد؛ چرا که تاثیر مهارت‌های غیرکلامی (زبان بدن) پنج برابر بیشتر از مهارت‌های کلامی است.

 

فروشندگان بدون آگاهی از مهارت‌های غیرکلامی نمی‌توانند یک ارتباط اثربخش با مشتریان برقرار کنند؛ ولی متاسفانه اکثر فروشندگان با مهارت‌های غیرکلامی آشنا نیستند یا آن را جدی نمی‌گیرند.
آگاهی از مهارت‌های غیرکلامی، نقش مهم و موثری در برقراری یک ارتباط اثربخش دارد.
فروشنده‌ای که در هنر تشخیص زبان بدن مهارت پیدا کند، بدون شک جزو فروشندگان سطح یک قرار می‌گیرد. بنابراین با یادگیری مهارت‌های غیرکلامی، با مشتریان خود بسیار موثرتر ارتباط برقرار خواهید کرد.
بازاریاب‌ها و فروشنده‌ها باید بتوانند قضاوت صحیح و درستی از زبان غیرکلامی مشتریان خود داشته باشند. پس از یادگیری مهارت‌های غیرکلامی، متوجه خواهید شد که تنها بر صحبت‌های مشتری نباید تکیه کرد و براساس آن نتیجه گرفت. مشتری نیز همین‌گونه است و صحبت‌های فروشنده را با حرکات بدن او مطابقت می‌دهد.
تشخیص درست زبان بدن مشتری 
یکی از اشتباه‌هایی که ممکن است در تفسیر زبان بدن انجام دهید، این است که یک حرکت یا اشاره غیرکلامی را بخواهید تعمیم دهید و فقط همان ملاک ارزیابی شما از مشتری قرار گیرد.
همان گونه که زبان نوشتاری و ادبیات دارای واژه، جمله و قانون نقطه گذاری است، زبان بدن نیز از این قانون مستثنی نیست و قوانین خاص خود را دارد.
به طور کلی هر حالت از زبان بدن می‌تواند دارای چندین معنا و مفهوم باشد؛ مانند یک واژه که وقتی درون جمله و در کنار سایر واژه‌ها قرار می‌گیرد، می‌توان معنای آن را درک کرد. در واقع یک جمله کامل، دارای معانی و احساسات است و از آن می‌توان منظور طرف مقابل را فهمید؛ ولی اگر فقط یک واژه یا یک کلمه به کار رود، نمی‌توان منظور را فهمید.
برای اینکه بتوانیم زبان بدن را بهتر تفسیر کنیم، باید تعدادی حرکات طرف مقابل را کنار هم قرار دهیم. فروشندگان سطح یک کسانی هستند که می‌توانند جملات زبان بدن مشتری را بفهمند و دقیقا آنها را مقابل جملات کلامی مشتری قرار دهند. بنابراین، فروشندگان باید به همه حالات دقیقا نگاه کنند، تا برداشتی درست و واقعی از زبان بدن مشتری داشته باشند.
به طور مثال، زمانی که مشتری خسته یا تحت فشار باشد، یا احساس خوشایندی به حرف‌های شما نداشته باشد، ممکن است دائم به پیچاندن موهایش مشغول باشد. مشتری در این حالت احتمالا از شما مطمئن نیست یا نگران است. در این حالت وظیفه فروشنده برطرف کردن شک و دودلی مشتری است.
هنگامی که در حال توضیح دادن ویژگی‌ها و مزایای کالا برای مشتری هستید، از دستان باز برای این کار استفاده کنید. مشاهده می‌شود برخی فروشندگان ناآگاه به زبان بدن، به ویژه در فروشگاه‌های لوازم خانگی و فروشگاه‌های بزرگ، وقتی می‌خواهند محصولی را به مشتری معرفی کنند، از دور و با انگشت اشاره مبادرت به انجام این کار می‌کنند. توصیه می‌شود به هیچ عنوان از این روش حتی زمانی که ممکن است سر شما شلوغ باشد استفاده نکنید؛ زیرا این فرم معرفی محصول، می‌تواند باعث ایجاد احساس منفی در مشتری شود.
زمانی که برای مشتری در حال صحبت کردن هستید، بکوشید با دستان باز این کار را انجام دهید. زبان بدن فروشنده، قدرت بسیاری دارد و می‌تواند مشتری را متقاعد کند، یا او را از خرید منصرف سازد.
اثر منفی در ذهن مشتری ایجاد می‌شود
شمار اندکی از فروشنده‌ها می‌دانند که دست‌هایشان چگونه رفتار می‌کند و دارای اثرگذاری در فروش است و بیشتر آنها حتی نمی‌دانند با مشتری چگونه باید دست داد. دست دادن فروشنده، باید نوعی ادای احترام و ابلاغ دوستی و صمیمیت را به مشتری نشان دهد.
اگر فروشندگان دست به سینه در مقابل مشتری به حرف‌های او گوش کنند یا به این طریق با او صحبت کنند، یک حالت مقاومت، از فروشنده در ذهن مشتری القا می‌شود. فروشنده‌ها هنگام صحبت کردن با مشتری بهتر است دست‌های خود را آزاد و رها بگذارند، و در حین صحبت کردن، از نشان دادن کف دست خود به طرف مشتری غافل نشوند. وقتی افراد می‌خواهند صداقت و راستگویی خود را به طرف مقابل نشان دهند، می‌توانند با یک یا دو دست خود به طوری که کف دست‌ها رو به بالا باشد، این کار را در حین صحبت کردن انجام دهند.
در حین صحبت با مشتری، هیچ گاه دستان خود را پشت سرتان پنهان نکنید. این حرکت شما ممکن است در ذهن مشتری نوعی پنهان کاری و دروغگویی القا کند؛ درست مانند وقتی که بچه‌ها دروغ می‌گویند یا چیزی را پنهان می‌کنند، که اغلب اوقات، دستان خود را پشت سرشان پنهان می‌کنند.
قدرت لبخند در فروش
یکی از مهارت‌های غیرکلامی (زبان بدن) که در فروش تاثیرگذار است، و می‌تواند شفافیت و صداقت با مشتری را به همراه داشته باشد، لبخند طبیعی و صادقانه است. زمانی که ما دارای لبخند طبیعی باشیم، چروک‌هایی دور چشم ایجاد می‌شود؛ اما زمانی که لبخند ویزیتور از سر فریب‌کاری باشد، فقط دهان او لبخند می‌زند.
لبخند دروغین فقط دهان را پایین می‌کشد؛ در حالی که لبخند واقعی، هم چشم‌ها و هم دهان را پایین می‌کشد. در واقع لبخند صادقانه، از طریق ضمیرناخودآگاه یعنی به صورت خودکار تولید می‌شود.
منبع: کتاب روانشناسی ارتباط با مشتری،

 نوشته: ابوالفضل صادقی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

زبان بدن (در دست گرفتن مچ، ساعد، بازو) زبان بدن body language در مذاکرات

چند تن از مردان سرشناس خانواده سلطنتی بریتانیا معروف به این هستند که هنگام قدم زدن سر خود را بالا نگه می دارند، چانه را جلو می دهند و با یک دست، ناحیه مچ به پایین دست دیگر را در پشت خود می گیرند. این علامت نه تنها توسط اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا استفاده می شود، بلکه بسیاری دیگر از اعضای خاندان های سلطنتس کشورهای جهان از آن استفاده می کنند.

در مراتب پایین تر، این علامت توسط پلیسی که نگهبانی می دهد، مدیر مدرسه هنگامی که در مدرسه قدم می زند، پرسنل ارشد نظامی و سایر صاحب منصبان مورد استفاده قرار می گیرد. این حرکت حاکی از برتری و اطمینان به خود می باشد.

علامت «مچ در دست» نباید با علامت «گرفتن ساعد با دست دیگر» که نشانه رنجش و ناکامی است اشتباه گرفته شود. در این حالت، یک دست ساعدِ دست دیگر را خیلی سفت می گیرد انگار که یک دست در تلاش است تا دست دیگر را از حرکت باز دارد. جالب اینجاست که هر چه بیشتر دست به سمت بالا حرکت کند، میزان عصبانیت فرد بیشتر شده است.

منبع:http://e-bodylanguage.blogfa.com/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

چگونه کارت ویزیت خود را ارایه دهیم؟(آموزش زبان بدن body language)


انگلستان نخستین کشوری بود که کاربری این کارت‌ها را تغییر داد و شروع به استفاده از آن‌ها برای معرفی خدمات تجاری و بازرگانی کرد که یک فرد می‌توانست ارایه کند. نحوه ارایه کارت ویزیت می‌تواند نوع شخصیت و رفتار ما را معلوم سازد. کارت ویزیت کارت شناسایی ما محسوب می‌شود و هرگونه طراحی بد و نامناسب می‌تواند به برند ما صدمه بزند. برای طراحی کارت ویزیت می‌توانید با موسسه‌های گرافیکی مشورت کنید؛ اما ما در این‌جا به نحوه ارایه کارت ویزیت به مشتری و … می‌پردازیم.

۱- دادن کارت ویزیت با انگشتان

ارایه کارت ویزیت با دو انگشت نشانه قدرت و به‌رخ کشیدن شرکت توسط فرد دارد و این نوع کارت ویزیت دادن معمولا در نمایشگاه ها و برای ارایه به یک نفر زیر دست یا فرد عادی صورت می‌گیرد و اطمینان فرد از نوع کارت ویزیت و نوشته‌های آن را القا می‌کند.

به هیچ وجه دادن کارت ویزیت به‌ این صورت توصیه نمی‌شود. این حالت در آقایان مرسوم است.

۲-  دادن کارت ویزیت با دو دست

دادن کارت ویزیت با دو دست و با احترام شیوه‌ای‌ست که مردمان چین و ژاپن از آن استفاده می‌کنند و کم‌کم بین ایرانیان هم رواج پیاده کرده است. محترمانه‌ترین نوع دادن کارت ویزیت به افراد این روش است که نشانگر ارزشمند بودن فرد مقابل و احترام زیاد را به اوست. کارت ویزیت با دو دست تقدیم می‌شود و همراه با جملات بفرمایید، خواهش می‌کنم و … همراه است. برای دادن کارت ویزیت این روش توصیه می‌شود. این حالت در خانم‌ها و آقایان مشترک است.

۳-  دادن کارت ویزیت بین دو انگشت

دادن کارت ویزیت مابین انگشتان و گرفتن آن به سمت فرد، نشانگر اطمینان از کالا یا خدمات فرد است. این نوع روش کارت دادن بیشتر مرسوم بازار است و فرد معمولا با نگاه به کارت ویزیت خود بیان می‌کند که این کارت ویزیت برای او ارزشمند است. این روش، بیشتر، نشان از حفظ روابط و علاقه‌مندی فرد برای توسعه کار با حفظ قدرت خود با شرکت مربوطه دارد. این حالت در آقایان و خانم‌ها مشترک است.

۴-  دادن کارت ویزیت به صورت مشت

دادن کارت ویزیت به صرت مشت کرده رایج‌ترین نوع دادن کارت ویزیت در ایران است که غالبا با صاف کردن دست و گرفتن روبروی فرد مذاکره کننده همراه است و نشان از قاطعیت و سلطه فرد در کار و جدیت او در امور مذاکره است. این حالت در آقایان و خانم‌ها مشترک است.

۵-  دادن کارت ویزیت با احترام و تعارف

دادن کارت ویزیت با احترام و به ‌صورت تعارف، نگه داشتن کارت ویزیت به طوری که اطلاعات در روبرو قابل خواندن است نشانگر علاقه فرد به مطالعه کارت ویزیت و تماس با اوست. این حالت دوستانه و در مواقعی که فرد مذاکره کننده قدرت بیشتری دارد از سمت شخص نشان داده می‌شود. این حالت معمولا در نمایشگاه‌ها توسط بازاریاب‌ها یا در اولین جلسات مذاکره استفاده می‌شود. این حالت در خانم‌ها و آقایان مشترک است.

منبع: زبان بدن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

نشستن بر روی صندلی (آموزش زبان بدن body language)

پا روی پا انداختن

راحت بودن فرد و داشتن ثبات فکری را نشان می دهد. فرد با انجام این کار نشان می دهد که بر اوضاع مسلط است و هیچ گونه استرس و ناراحتی ندارد و به موضوع پرونده یا نامه فکر می کند. این طرز نشستن و پا روی پا انداختن معمولا توسط مدیران ارشد انجام می شود. این کار در جلسات مصاحبه بیشتر از طرف مدیری که مسوولیت استخدام را دارد دیده می شود و برای خواندن رزومه فرد استخدام شونده و یا خواند قرارداد انجام می شود. چشم ها به سمت برگه متمرکز می شود و گاه برای سوال پرسیدن به سمت طرف مقابل تغییر جهت می دهد. در ایران و کشورهای آمریکای شمالی رایج است. این حالت در آقایان مرسوم است.

پا روی پا انداختن و نگه داشتن یکی از پاها با دست

در ایران این نشانه تفکر است. جایی که شنونده قصد دارد با تغییر موضوع خود به حالت آماده سخن گفتن و پاسخگویی متقابل می شود. نوعی نشانه تدافعی و رفتار غالبا منفی در فرد است. آقابان با گرفتن یک پا به طوری که هردو دست به اندازه نصف عرض شانه های خود از هم فاصله دارند این کار را انجام می دهند. چشم ها هم به سمت گوینده متمرکز می شود و حالات سخنگو را مورد آنالیز قرار می دهد و منتظر اتمام صحبت های طرف مقابل می شود. سر معمولا به سمت پایی که روی زمین است خم می شود. این حالت در آقایان مرسوم است.

دست به کمر ایستادن

این وضعیت نشان دهنده ی حالت فرد برای ایراد گرفتن و نظر منفی دادن است. اگر فرد مقابل سر را به سمتی کج کند و ساکت بماند نشانه آماده شدن برای حمله کلامی به طرف مقابل است. شخص با این حالت نشان می دهد نظر یا پیشنهادش درست است و حاضر به عقب نشینی نیست و آماده است با هر عکس العملی برخورد کند.

این حالت معمولا در بین همکاران یا زوجین پیش می آید هنگامی که طرف مقابل کار به نادرست و خلاف میل شخص انجام داده است و شخص با این حرکت عصبانیت و ناراحتی خود را به طرف مقابل نشان می دهد. خانم ها معمولا با کمی کج شدن بدن این حالات را نشان می دهند و همراه با کلام یا تکیه کلامی فرد مقابل را به چالش می کشند این حرکت در خانم ها و آقایان مشترک است.

جمع کردن پاها و جمع شدن به جلو

این حالت معمولا برای افرادی به مصاحبه شغلی می روند اتفاق می افتد و نشان دهنده عدم صمیمیت و آشنایی با طرف مقابل است و فرد با این حالت نشان می دهد که به طرف مقابل احترام می گذارد و با جمع شدن به جلو به سمت مقابل می فهماند که حرفای شما برای من مهم است.

مدت زمان این حالت بسته به شخص دارد و امکان دارد با ادامه جلسه از این حالت خارج و به حالت نشستن معمولی روی صندلی تغییر حالت بدهد. این حرکت در خانم ها مشترک است.

منبع: وب سایت زبان بدن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

چگونه به روش اثربخش مذاکره کنیم؟ ، روش های مذاکره موفق، آموزش مذاکره

چگونه به روش اثربخش مذاکره کنیم؟ ، روش های مذاکره موفق، آموزش مذاکره

آموزش مذاکره، مذاکره اثربخش، روش درست مذاکره کردن

عنوان: آموزش مذاکره، مذاکره اثربخش، روش درست مذاکره کردن
حجم: 325 کیلوبایت

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

آموزش مذاکره موفق، موفقیت در مذاکره، تکنیک های مذاکره، روش های مذاکره

آموزش مذاکره موفق، موفقیت در مذاکره، تکنیک های مذاکره، روش های مذاکره

روش هایی برای مذاکره ی موفق ، آموزش مذاکره

روش هایی برای مذاکره ی موفق ، آموزش مذاکره

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

آموزش مذاکره تلفنی، تکنیک های مذاکره ی تلفنی، فروش تلفنی، آموزش بازاریابی تلفنی

آموزش مذاکره تلفنی، تکنیک های مذاکره ی تلفنی، فروش تلفنی، آموزش بازاریابی تلفنی

کانال آموزش مذاکره

http://www.aparat.com/negotiation

آموزش مذاکره تلفنی بخش اول

آموزش مذاکره تلفنی بخش دوم

آموزش مذاکره تلفنی بخش سوم

آموزش مذاکره تلفنی بخش چهارم

مهارت های پاسخگویی و ارتباط تلفنی، مذاکره تلفنی، فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی

آموزش مذاکره حرفه ای و موفق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

 

 

بسمه تعالی

 

 

 

 

 

 

اساسنامه آکادمی مذاکره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                بسمه تعالی                                                           تاریخ  ........................

                                                                                                                                                                         شماره  .......................

پیوست  ......................

 

اساسنامه آکادمی مذاکره

 

فصل اول :کلیات و اهداف

ماده 1 : نام آکادمی:‌ آکادمی مذاکره

 آکادمی مذاکره  انجمنی است علمی ، تخصصی ، پژوهشی  و غیر سیاسی که در این اساسنامه اختصاراً آکادمی مذاکره  نامیده می‌شود .

ماده 2 : محل آکادمی مذاکره  : مرکز اصلی آکادمی مذاکره  در شهر تهران واقع است .

ماده 3 : تابعیت : آکادمی مذاکره  تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و تمام اعضای آن التزام خود را به قانون اساسی ، ولایت مطلقه فقیه ونظام جمهوری‌اسلامی اعلام می‌دارند و هیچیک از اعضاء حق فعالیت علیه نظام جمهوری‌ اسلامی ایران را ندارند . در غیر این صورت عضویت آنها خودبخودکان لم یکن خواهد بود .

ماده 4 : مدت فعالیت : مدت فعالیت آکادمی مذاکره  از تاریخ تأسیس برای مدت نامحدود می باشد .

ماده 5 : اهداف آکادمی مذاکره  به شرح زیر است:

بند 1 : تعمیم و تعمیق روابط علمی و پژوهشی اعضاء .

بند 2 : ایجاد ارتباط مستقل ومستمر بین دانشگاه و اعضاء آکادمی مذاکره  به منظور رفع نیازهای علمی و تخصصی اعضاء .

بند 3 : به هنگام کردن دانش اعضاء و آشنایی بیشتر با مسائل موضوع آکادمی مذاکره  .

بند 4 : شناخت و طرح مسائل و مشکلات موضوع آکادمی مذاکره  و ایجاد زمینه های تحقیقاتی جدید در جهت باروری علمی اعضاء و ارائه راهبردهای علمی در جهت حل مشکلات .

بند 5 : کمک به اعضاء در امور آموزشی و پژوهشی

بند 6 :ایجاد ارتباط با آکادمی مذاکره ها و موسسات علمی و تحقیقاتی داخل و خارج کشور پس از تصویب کمیسیون مرکزی ،  در راستای تبادل اطلاعات علمی و شناساندن توانمندی علمی دانشگاه ها.

بند 7 :.انتشار نشریات در زمینة مذاکره و برابر مقررات  و ضوابط کمیسیون مرکزی.

بند 8 : تلاش در جهت اعتلای دانش مذاکره  در ایران و جهان .

ماده 6 :. وظایف و نوع فعالیت های آکادمی مذاکره  :

آکادمی مذاکره  صرفا در زمینه های علمی ، آموزشی مشاورة علمی و اجرایی در حوزه مذاکره در گرایشهای مربوطه و حمایت علمی وپژوهشی از اعضاء فعالیت خواهد داشت .

اهم این فعالیت ها به شرح ذیل می باشند :

الف)  ایجاد زمینه های ارتباط بین آکادمی مذاکره  ، دانشگاه و سایر مراکز علمی به منظور :

1-    انجام امور پژوهشی، آموزشی، در رشته مربوط

 

 
   

 

       

2-      انتقال دستاوردهای علمی و عملی اعضاء به دانشگاه و سایر مراکز علمی و متقابلاً انتقال آخرین یافته های علمی به آکادمی مذاکره

ب) مهیا ساختن محیطی مناسب برای اعضاء به منظور :

1)   تبادل نظر علمی ، تخصصی و آماده سازی زمینه برای کارهای حرفه ای و ایجاد خلاقیت و فعالیت های علمی و پژوهشی در زمینه مذاکره

2)   ارائه طرح های پژوهشی در ارتباط با موضوع آکادمی مذاکره  

3)   شناخت استعدادها و هدایت آنها به سوی مراکز نیازمند

ج ) کمک به اشاعه فرهنگ استقلال ،آزادی ،توسعه علمی و نفی وابستگی از طریق:

1-  تشکیل کنفر انسها ، سمینارها و گردهمایی های علمی و تخصصی در زمینه مربوطه

2-  شناسایی وتجزیه وتحلیل مشکلات و نارسایی های موجود در زمینه های مربوط به مسائل علمی موضوع آکادمی مذاکره  

3-  ارائه طریق جهت حل مشکلات و انعکاس نتایج حاصل از بررسیها به مراجع ذیربط در دانشگاه

ماده 7 : طرحها و برنامه ها و سایر اقداماتی که در اساسنامه پیش بینی شده و به نحوی با وظایف یکی از وزارتخانه ها یا سازمان های دولتی ارتباط داشته باشد پس از کسب موافقت وزارتخانه و سازمان دولتی ذیربط به مرحله اجرا در خواهد آمد .

تبصره:‌ کسب موافقت از وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی از طریق ریاست واحد مربوطه انجام خواهد گرفت .

 

فصل دوم: شرایط و نحوه عضویت و انواع آن

ماده 8 : شرایط عضویت: برای تمامی علاقمندان در این حوزه آزاد می باشد.

1-  اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی .

2-  پذیرفتن مفاد اساسنامه .

3-  عدم محرومیت از حقوق اجتماعی بنا به دلایل قانونی .

ماده 9 : آکادمی مذاکره  دارای دو نوع عضو است : اصلی و افتخاری

الف) اعضاء اصلی که دارای حق رأی می باشند.

ب) اعضاء افتخاری از دانشمندان، پژوهشگران و استادان ایرانی بوده و با پیشنهاد هیئت مدیره توسط مجمع عمومی انتخاب می‌شوند

 

 

فصل سوم: ارکان آکادمی مذاکره  

ماده 10 : ارکان آکادمی مذاکره  عبارتند از :

الف ) مجمع عمومی

ب ) هیئت مدیره

ج ) بازرس یا بازرسان

ماده 11 : مجمع عمومی عالیترین مرجع تصمیم گیری در آکادمی مذاکره  می‌باشد که به صورت عادی یا فوق‌ العاده تشکیل می‌شود .

الف) مجمع عمومی عادی :‌

ماده 12: مجمع عمومی با رعایت تشریفات مندرج در این اساسنامه، سالی یکبار در نیمه دوم هر سال تشکیل خواهد شد .برای رسمیت جلسه، حضور نصف بعلاوه یک نفر اعضای رسمی جهت تصویب‌ هر موضوعی لازم بوده و رای موافق اکثریت اعضاء ضرورت دارد.در صورتی‌که در دعوت نخست، تعداد حاضرین به حد نصاب نرسید، جلسه دوم به فاصله پانزده روز تشکیل و با هر تعداد حاضر، جلسه رسمیت خواهد یافت .

ماده 13 : وظایف مجمع عمومی عادی :

1-  انتخاب اعضاء هیئت مدیره و بازرس یا بازرسان

2-  استماع و رسیدگی به گزارش هیئت مدیره و بازرس یا بازرسان

3-  تعیین خطی مشی کلی آکادمی مذاکره  برای سال آتی

4-   بررسی و تصویب پیشنهادهای هیئت مدیره

5-   تصویب برنامه های پیشنهادی آکادمی مذاکره  برای اجرا در سال آتی

ماده 14: مجمع عمومی فوق العاده :

مجمع عمومی فوق العاده با رعایت ضوابط مشابه مجمع عمومی عادی و با شرایط زیر تشکیل خواهد شد :

1-  با در خواست هیئت مدیره ، بازرس یا بازرسان

2-  با درخواست یک سوم  اعضاء آکادمی مذاکره  

تبصره 1: دعوت برای مجمع عمومی فوق العاده کتبی بوده وحداقل تا دو هفته قبل از تشکیل آن به اطلاع اعضاء خواهد رسید .
تبصره 2:مجمع عمومی فوق العاده، جهت رسمیت یافتن، همان شرایط مجمع عمومی را خواهد داشت .

تبصره 3:تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده با‌حداقل دو سوم آراء موافق از‌تعداد‌حاضر درجلسه ‌معتبر خواهد بود .

ماده 15: وظایف مجمع عمومی فوق العاده :

1-  بررسی و تصویب انحلال آکادمی مذاکره  

2-  عزل هیئت مدیره

تبصره : عزل هیئت مدیره باید با اطلاع کمیسیون مرکزی آکادمی مذاکره  های علمی دانشگاه و تائید ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار مجمع قرار گیرد .

 

ماده 16:ارکان مجمع :

مجمع عمومی توسط هیئت رئیسه ای مرکب از یک رئیس و یک منشی و دو ناظر اداره می شود .

تبصره :اعضای هیئت رئیسه با اعلام قبولی نامزدی خود در مجمع انتخاب خواهند شد.

ماده 17: هیئت مدیره آکادمی مذاکره  :

1/17 :اعضای اصلی هیئت مدیره مرکب از 5 نفر است که در جلسة مجمع عادی از میان اعضای اصلی آکادمی مذاکره  و با رای مخفی برای مدت دو سال انتخاب می شوند.

تبصره1: انتخاب مجدد هیئت‌ مدیره در دوره های بعد بلامانع بوده و هیئت‌ مدیره موظف است حداکثر 45 روز قبل از پایان تصدی خود انتخابات هیئت مدیره جدید را برگزار کند.

تبصره2: علاوه بر اعضای اصلی هیئت مدیره، سه نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل برگزیده خواهند شد تا در صورت کناره گیری، عزل، غیبت غیر موجه ویا فوت یکی از اعضاء قبل از انقضای دوره هیئت مدیره، جانشین وی گردند اولویت با عضو علی البدلی خواهد بود که بالاترین آراء را کسب کند. حضور اعضاء مذکور در جلسات هیئت مدیره به عنوان مشاوریا ناظر بدون حق رأی بلا مانع است.

تبصره3:جلسات هیأت مدیره با حضور حداقل نصف + یک نفر از اعضاء رسمیت یافته و تصمیمات متخذه با اکثریت آراه معتبر خواهد بود .

تبصره4: اعضای هیئت مدیره حداثر یک هفته بعد از انتخاب با تایید کمیسیون مرکزی تشکیل جلسه داده و از بین خود یک نفر رئیس(دبیر آکادمی مذاکره ) و یک نفر خزانه دار را انتخاب خواهند نمود .حدود اختیارات آنها طبق ماده 18 این اساسنامه خواهد بود.

تبصره5: هیئت مدیره علاوه بر جلساتی که به طور مرتب و حد اقل دو ماه یکبار تشکیل خواهد داد بنا به ضرورت با دعوت

 

کتبی یا تلفنی رئیس یا نایب رئیس تشکیل جلسه فوق العاده خواهد داد. فاصله بین ارسال دعوتنامه یا تلفن و تشکیل جلسه حداقل سه روز خواهد بود.

تبصره6: شرکت اعضای هیئت مدیره در جلسات آن ضروری است و غیبت‌ هر یک از اعضاء بدون عذر موجه وبدون اطلاع قبلی تا سه جلسه متوالی در حکم استعفای عضو غایب خواهد بود .

2/17 :اعضای هیئت مدیره بصورت افتخاری انجام وظیفه خواهند کرد .

3/17 :رئیس در حدود اختیاراتی که از طرف هیئت مدیره به او تفویض شده نماینده هیئت مدیره بوده و از طرف این هیئت حق امضاء خواهد داشت.

ماده 18: وظایف و اختیارات هیئت مدیره :

هیئت مدیره نماینده قانونی آکادمی مذاکره  بوده و وظایف و اختیارات آن به شرح ذیل می‌باشد :

حفظ و حراست اموال منقول و غیرمنقول آکادمی مذاکره ، رسیدگی و ثبت و نگهداری حسابهای آکادمی مذاکره ، پرداخت دیون و وصول مطالبات،اجرای مصوبات مجمع عمومی

تبصره1: جز درباره موضوعاتی که به موجب مفاد این اساسنامه اخذ تصمیم و اقدام درباره آنها در صلاحیت خاص مجمع عمومی است، هیئت مدیره کلیه اختیارات لازم برای اداره امور را مشروط بر رعایت حدود موضوع آکادمی مذاکره  و مفاد این اساسنامه را دارا می باشد .

تبصره2:کلیه اسناد تعهد آور با امضاء رئیس هیئت مدیره یا نایب رئیس و خزانه دار ممهور به مهر آکادمی مذاکره  معتبر خواهد بود و سایر اوراق عادی اداری با امضاء رئیس هیئت مدیره دارای اعتبار است .

تبصره3:هیئت مدیره بر پایه مفاد این اساسنامه، نسبت به پذیرش داوطلبان واجد شرایط اقدام می کند.

تبصره4:تا انتخاب هیئت مدیره، مسئولیت انطباق وضعیت متقاضیان عضویت در آکادمی مذاکره  با مفاد اساسنامه، به عهده هیئت موسس است .

تبصره5:هیئت مدیره می تواند از بین اعضای واجد شرایط خود، در جهت اجرای اهداف مندرج در اساسنامه کمیته های تخصصی تشکیل  دهد .

تبصره6: تصمیمات متخذه در کمیته ها پس از تصویب در هیئت مدیره قابل اجرا است.

ج )بازرسان:

ماده 19:مجمع عمومی عادی یک نفر را به عنوان بازرس اصلی و دو نفر را به عنوان علی البدل برای مدت یک سال انتخاب خواهد نمود .

تبصره:انتخاب مجدد بازرس یا بازرسان بلا مانع است.

ماده 20: وظایف بازرس یا بازرسان به شرح زیر است:

1)بررسی کلیه اسناد و اوراق مالی آکادمی مذاکره  و تهیه گزارش برای مجمع عمومی .

2)مطالعه گزارش سالانه هیئت مدیره اعم از مالی و غیر مالی وتهیه گزارش از عملکرد آکادمی مذاکره  برای اطلاع مجمع عمومی

3) گزارش هر گونه تخلف هیئت مدیره از مفاد اساسنامه به مجمع عمومی .

ماده 21: کلیه اسناد و مدارک آکادمی مذاکره  اعم از مالی و غیر مالی در هر زمان و بدون قید و شرط به وسیله هیئت مدیره آکادمی مذاکره  باید جهت بررسی در دست بازرس قرار گیرد.

 

فصل چهارم بودجه و مواد متفرقه

ماده 22: بودجه آکادمی مذاکره  از حق عضویت و برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات مشاوره بدست می آید.

ماده 23: درآمد و هزینه های آکادمی مذاکره در دفاتر ثبت و شرح بیلان آن هر سال مالی جهت بررسی به کمیسیون مرکزی آکادمی مذاکره ارائه خواهد شد .

تبصره1: سال مالی آکادمی مذاکره  منطبق با سال هجری شمسی بوده و همواره از اول مهر ماه تا پایان شهریور ماه سال بعد خواهد بود .

ماده 24:کلیه مدارک رسمی آکادمی مذاکره  اعم از پرونده ها و مدارک رسمی در دفتر مرکزی آکادمی مذاکره  نگهداری می‌شود.

تبصره: مصوبات و صورتجلسات هیئت مدیره در دفاتر مخصوص به ترتیب تاریخ ثبت و به امضای اعضای ذیربط خواهد رسید.

 

ماده25: آکادمی مذاکره  دارای مهر و آرم مخصوص خواهد بود که متن آن با تصویب هیئت مدیره و مجوز کمیسیون مرکزی آکادمی مذاکره  های علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و استفاده خواهد شد .

ماده26: انتشار هرگونه نشریه پس از کسب اجازه از سازمان مرکزی و تحصیل پروانه انتشار با رعایت کامل قانون مطبوعات انجام می‌شود .

تبصره: کلیه فعالیت های علمی و فرهنگی در راستای موضوع آکادمی مذاکره  که درآمد زا باشد، پس از اخذ مجوز از کمیسیون مرکزی از  شمول ماده28 مستثتی خواهند بود.

ماده27: این اساسنامه در 27 ماده و 25 تبصره در جلسه مورخ 24/4/1393 پس از بازنگری در کمیسیون مرکزی  به تصویب رسید .

 

 

[ ۱۳٩٤/۱/۱٦ ] [ ۱۱:۱٧ ‎ب.ظ ] [ مدرس و سخنران اصول و فنون مذاکره، مشاور و مدرس مذاکرات تجاری و بازرگانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وب سایت

سخنران و مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از 360 کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از 450000 نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی، .... قرار است با کمک دانشجویان خود مطالب مختلفی در حوزه مذاکره در این وبلاگ ها برای استفاده علاقمندان به اشتراک بگذاریم www. www.alikhooyeh.blogfa.com گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی ....... marketingmanagement.mihan blog.com marketingmanagement.persian blog.ir فهیمه احمدی o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت تماس با ما: khoooyeh@gmail.com khooyehali@yahoo.com 09122991608 ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی و .... مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره توسط استاد علی خویه 1- برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی و بین المللی از سال 1385 تا کنون 2- دوره اصول و فنون مذاکرات در سطح ایران برای شرکت توف نورد، پیشگامان و .... از سال 1388 تا کنون 3- کارگاه کاربردی اصول و فنون مذاکره برای کارکنان شرکت سایپا، ایران خودرو، مدیران خودرو، کرمان خودرو و ...- استاد علی خویه – سال 90 4- دوره اصول و فنون مذاکره فروش برای کارکنان شرکت به پخش 1389 استاد علی خویه 5- کارگاه فنون مذاکره اثربخش برای کارکنان بانک کشاورزی 1390 استاد علی خویه 6- دوره بلند مدت اصول و فنون مذاکره برای کارکنان کانون های تبلیغات 1391 استاد علی خویه 7- کارگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای برای مدیران مطبوعات 1391 استاد علی خویه 8- کارگاه تاکتیک های مذاکره ویژه مدیران شرکت دیده بان گستر 1387 استاد علی خویه 9- کارگاه تکنیک های مذاکره حرفه ای در بیش از 20 استان ایران مانند یزد شیراز رشت تبریز و ...استاد علی خویه 10-کارگاه کاربردی اجرایی اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش در استان ها و شهرهای یزد کرمان اصفهان قم تبریز ارومیه اهواز زاهدان ساری رشت کرج بوشهر و .... استاد علی خویه 11-برگزاری دوره کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره نوین برای کارکنان بانک های مختلف د رسطح ایران استاد علی خویه 12-دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای ویژه کارکنان رسالت 1392 استاد علی خویه 13-مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات شرکت توف نورد آلمان استاد علی خویه 14-دوره اصول و فنون مذاکرات د ر نمایشگاه های بین المللی 1387 استاد علی خویه 15-دوره اصول و فنون مذاکرات حرفه ای برای کارکنان وزارت کشاورزی 1390 استاد علی خویه 16-دوره اصول و فنون مذاکرات در فروش مستقیم ویژه فروشندگان و سرپرستان فروش شرکت های گلرنگ، کاله، البرز، هجرت، داروپخش، پگاه، به پخش، سراسری، گلپخش، بیک، ایسودا، ایدین، مینو قاسم ایران، سایه سمن و .... از سال 1386 تا کنون استاد علی خویه 17-کارگاه اصول و فنون مذاکره در بازاریابی خدمات ویژه مدیران شعب بانک ملت از سال 1389 تا 1391 استاد علی خویه 18- برگزاری کارگاه های اصول و فنون مذاکره در شرکت های لوازم خانگی و صوتی و تصویری مانند بوش آلمان، صنام، ال جی و ..... 19 - برگزاری بیش از صدها کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره در شرکت های صنعتی بازرگانی تولیدی خدماتی متفرقه در سراسر ایران توسط استاد علی خویه
موضوعات وب
صفحات اختصاصی
لینک های مفید
RSS Feed